Specializációk

Alapképzéses szakirányaink segítenek a munkaerőpiacra való belépésben, és felkészítenek a továbbtanulásra is. Szeretnél meggyőző tárgyalópartner és jó előadó lenni?  Szívesen állítanád a saját céljaid szolgálatába a digitális világot? Érdekel a vizuális tervezés? Akkor nézz bele a Tartalomfejlesztés és médiapiac, Nemzetközi és üzleti kommunikáció és Vizuális kommunikáció specializációk kurzusaiba!

Nemzetközi és üzleti kommunikáció

Amit tanítunk: olyan szakembereket képzünk, akik multinacionális cégeknél, hazai és nemzetközi szervezeteknél tudnak nemzetközi és üzleti kommunikációs folyamatokat tervezni, szervezni és megvalósítani, hatékonyan és szakmailag színvonalasan, akár idegen nyelven is. Az órák egy részét angolul tartjuk.

Ami lehetsz: nemzetközi és üzleti kommunikációs munkatárs cégeknél, ügynökségeknél, szervezeteknél

#uzletikomm

Tartalomfejlesztés és médiapiac

Amit tanítunk: jártasságot adunk a médiában (ezen belül is különösen az online médiában), készségszintre fejlesztjük a különféle médiumok igényeinek megfelelő szöveges anyagok előállítását. A kifejezetten gyakorlati jellegű oktatás középpontjában az írás áll, a cél az, hogy az itt előállított tartalmakból (írásokból, elemzésekből, cikkekből, posztokból) a munkaerőpiacon is hasznosítható személyes portfóliót tudjatok összeállítani.

Ami lehetsz: újságíró, szerkesztő, tartalomfejlesztő, tartalommarketinges, PR-es, médiában, ügynökségeknél, cégeknél, szervezeteknél

#tartalomfejl

Vizuális kommunikáció

Amit tanítunk: ha elvégzed ezt a specializációt, akkor nem csak a vizuális kommunikáció folyamatainak elemzésében leszel kompetens, hanem az alkotó vizuális tervezésbe is be tudsz majd kapcsolódni. A vizuális kommunikáció funkcióit és működését, valamint módszereinek és eszközeinek hatékony alkalmazását tanítjuk meg.
Ami lehetsz: arculati koncepcióért felelős kreatív munkatárs, a kreatívok és a megrendelők között közvetítő szakember, vizuális kommunikációtervező, cégeknél, ügynökségeknél és szervezeteknél.

#vizkomm