„A BME KomMédia olyan, mint egy cukrászda, ahol az összes sütit végigkóstolhatod, és aztán eldöntheted, hogy melyikből szeretnéd a szülinapi tortádat: megtanulhatsz írni, prezentálni, tárgyalni, meggyőzni másokat. A BA-n nagy hatással voltak rám a Közvetlen emberi kommunikáció és az Érveléstechnika kurzusok: az ide írt interjúelemzéseimmel eljutottam a TDK dobogójáig. A képzés belépő volt a vállalati kommunikáció világába: az MA-n a Kommunikációs kampánytervezés óra keretében egy vállalati kommunikációs kampányt kellett készítenünk. Ekkoriban lett a mentorom Margitay Tihamér. Hihetetlen utat jártam be a KomMédián: eleinte még a csoporttársaim előtt is alig mertem prezentálni, a diplomaosztón már háromezer ember előtt tartottam beszédet.”
Dóri a mesterképzés alatt a MOL Magyarország Társasági Kommunikációs Osztályán gyakornokoskodott, és már a diplomaszerzés előtt csatlakozhatott a cég frissdiplomás programjához. Jelenleg marketingesként a MOL Csoportszintű PB Osztályán dolgozik, menedzseli az osztály online kommunikációját, marketingkommunikációs kampányokat szervez, és saját márkakutatást is folytat. Magánemberként is szereti a kihívásokat, legyen szó félmaratonról, Balatonátúszásról, pszichológia- vagy nyelvtanulásról. Adrenalinfüggőnek tartja magát, imádja az extrém sportokat.