Intézményi kommunikáció

Hogyan mehet csődbe egy nemzetközi nagyvállalat egy félresikerült CSR-kampánynak köszönhetően? Mi köze a jól megfogalmazott briefnek az üzleti tervekhez? Miért elengedhetetlen fázisa a piackutatás a termékmenedzsmentnek? Hogyan viselkedjen a sajtószóvivő krízishelyzetben? Milyen kommunikációs trükköket vethet be az a PR-munkatárs, aki egy új politikai brandet szeretne köztudatba hozni? Milyen látásmódra és problémaérzékenységre van szükség egy kreatív koncepció megtervezéséhez? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre keressük a választ az Intézményi kommunikáció órán, mely tabudöntögető előadások, színes esettanulmányok és izgalmas gyakorlati feladatok során a Public Relations területére kalauzolja az érdeklődőket. A cél egy olyan versenyképes tudás és kritikai látásmód átadása, mely az egyetem falain kívül is megállja a helyét. Kiderül az is, hogy mit jelent a gyakorlatban az, hogy a kommunikációs szakembernek nem az a feladata, hogy minden pályán tudjon focizni, hanem hogy elérje, hogy mindenki az ő pályáján rúgja a bőrt!

Pintér Dániel Gergő amikor éppen nem a Metropolitan Egyetem és a Századvég politikai tanácsadó képzésén vagy a BME-n oktat, PR-managerként és válságkommunikációs szakértőként dolgozik. A Média 2.0 stratégiai vezetőjeként kommunikációs kampányok tervezéséért és kivitelezéséért felel, a Magyar Tudományos Akadémia Számítástechnikai és Automatizálási Kutatóintézetének kommunikációs vezetőjeként pedig elhivatott tudománynépszerűsítő. A Magyar PR Szövetség és a Magyar Kommunikációtudományi Társaság Tagja, az ország első kommunikációs meetup-sorozatának házigazdája. PhD abszolutóriumát a BME Filozófia és Tudománytörténet Tanszéken szerezte, kutatási területe a krízismenedzsment – ebben a témában rendszeresen nyilatkozik a hazai médiában. Szabadidejében legszívesebben önkéntes munkát végez vagy gasztro-élvezeteknek hódol. Szenvedélyes erőemelő és utazásfanatikus.

#BMEKommediaBA #intezmenyikomm