“A BME KomMédián nem csak egy adott szemléletmódot sajátíthattam el, hanem konkrét szakmai területekről kaphattam naprakész, átfogó tudást, amit a gyakorlatban is fel tudtam használni. Számomra az egyik legfontosabb ilyen tudás a Kampánytervezés volt. Ennek köszönhetem, hogy a gyakornoki időm elteltével felvettek a munkahelyemre, és hogy egy-egy projekt kapcsán olyan dolgokat csinálhattam, amire máshol nem lett volna lehetőségem.”
Szász Tamás még a BME KomMédia alatt kezdett gyakornokként a Szerencsejáték Zrt-nél, majd a Marketing és Kommunikációs Igazgatóságon dolgozott, marketing menedzseri pozícióban. Ő koordinálta az EuroJackpot országos bevezetőkampányát, és a marketingkommunikáció szinte összes területén kipróbálta magát, a márkázástól és a kutatásoktól kezdve a reklámfilmeken, rádiószpotokon át az akciókig és Facebookos játékokig. 2016 szeptemberében nevezték ki a Reklámszervezési Osztály vezetőjének.